سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین سن برای لمینت دندان

اسپری موقت تاتو بدن با طرحهای مردانه زنانه 2020

اسپری تاتو برای تاتو کردن بدن بدون هیچ گونه عارضه و درد، محصولی عالی و ایده آل که این امکان را به شما می دهد هر طرح تاتویی را برای مدت طولانی در اختیار داشته باشید .طریقه ی مصرف: ابتدا برچسب مورد نظر را انتخاب نموده و برش دهید سپس اسپری تاتو را به هر جایی از بدن که می خواهید تاتو کنید اسپری نموده و در آخر کاغذ تاتو را روی آن به مدت 5 دقیقه قرار دهید. بدون هیچ گونه عارضه و درد تاتو روی بدن انجام می گیرد. (ترجیحاً محل مورد نظر تمیز و عاری از مو باشد.)روش پاک کردن طرح: ابتدا محلول Easy tattoo را بر روی طرح اسپری کرده سپس با دستمال روی آن را پاک نمایید، اکنون طرح به راحتی پاک میشود.
  •  


حتماً تا کنون برای شما نیز اتفاق افتاده است که طرح تاتویی توجه شما را به خود جلب کرده باشد، اما به دلیل معایبی که تاتوی دائم دارد از داشتن و لذت بردن از آن صرف نظر کرده اید. اسپری تاتو موقت ایزی تاتو به شما این امکان را می دهد که هر تاتو و با هر طرح و برای هر مدت زمانی که دوست دارید در اختیار داشته و از آن لذت ببرید. هر گونه طرح و عکس رنگی و یا سیاه و سفید را که کپی یا پرینت معمولی می باشد با هر دقت بر روی پوست خود انتقال دهید. با این اسپری می توانید طرح های ظریف حتی در حد باریکی یک تار مو ، طرح های سه بعدی را به آسانی بر روی پوست منتقل کنید و هر زمان که خواستید آن را پاک کرده و با طرح جدیدی جایگزین کنید.

قابل توجه است که آب تنها و یا شنا کردن باعث پاک شدن آن نمی شود. همچنین از آنجایی که Easy tattoo توسط لیدوکایین و الکل پاک نمی شود این امکان را به تاتو کاران می دهد که از آن برای پیش طرح تاتوی دائم برای راحتی و دقت در کار استفاده نمایند.کاغذ استنسیل مخصوص انتقال طرح تاتو بدن است. بهترین مارک آن، اسپریت آمریکایی است. انتقال طرح های تاتو پیچیده روی بدن با استفاده از این کاغذها و ژل الکتروم بخوبی امکانپذیر است، چون حین کار با دستمال کشیدن و پاک کردن اضافه های رنگ طرح پاک نمی شود.

 

ویژگی های کاغذ استنسیل اسپریت

 

1- چهار برگی است.

 

2- یک برگه کاربنی آبی یا مشکی بسیار باکیفیت دارد.

 

3- سایز برگه ها A4 است.

 

4- کار کردن با آن بسیار راحت و سریع است.

 

5- برای دیگر موارد هنری و صنعتی که نیاز به انتقال طرح باشد نیز کاربرد دارد و تنها مخصوص تاتو نیست!

 

نحوه استفاده از کاغذ انتقال طرح تاتو

 

طرح تاتو موردنظر خود را در سایز دلخواه با پرینترهای لیزری چاپ کنید. اضافه های کاغذ را قیچی کنید. آن را روی قسمت مناسبی از کاغذ استنسیل بگذارید. با خودکار نوک تیز روی خطوط اصلی طرح خط بیندازید و دقت کنید که کاغذ تکان نخورد. به این طریق تمام خطوط روی برگه استنسیل منتقل می شود.کاغذ استنسیل را جدا کنید. محل موردنظر را شیو کنید. مقداری ژل الکتروم روی آن بمالید و چند لحظه صبر کنید تا کمی خشک شود. طرح را به آهستگی روی آن بگذارید و چند ثانیه نگه دارید. سپس به آرامی کاغذ را بلند کنید. می بینید که براحتی کل طرح روی پوست منتقل شده و بر اثر دست کشیدن پاک نمی شود.

از پایین طرح رو به بالا و با خیالی آسوده شروع به تاتو کنید!