سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین سن برای لمینت دندان

اسپری نگهدارنده حالت مو موقت بیول Extra Strong 1398

اسپری نگهدارنده حالت مو موقت بیول Extra Strong 1398

اسپری نگهدارنده حالت مو موقت بیول Extra Strong 1398

 

 

اسپری مو تافت موقت نیوا

اسپری موقت تاتو بدن

اسپری تاتو موقت ایزی تاتو

اسپری موقت پودری

اسپری بدن 

اسپری نگهدارنده 

کاربرد : نگهدارنده و حجم‌دهنده

 

مناسب برای : خانم‌ها و آقایان

 

میزان قدرت حفظ حالت مو : 5

 

ماندگاری : 24 ساعت

 

ویژگی : مقاوم در برابر رطوبت

 

خصوصیت : خشک شدن سریع پس از استفاده

 

مزیت : حاوی ویتامین B5 جهت ایجاد انعطاف

 

شرکت سازنده : بیول (Bio"l)

 

ساخت کشور : ایران

 

قیمت محصول: 39,000 تومان

 

موجود در انبار

 

افزودن به سبد خرید

توضیحات

زیبایی ظاهری قطعا موجب افزایش اعتماد به نفس در افراد می گردد، برای داشتن ظاهر زیباتر آرایشگاه ها اکثرا به خوبی می توانند این اعتماد به نفس را برای مشتریان خود مهیا سازند، برای حفظ و ثبات مدل مو از اسپری های نگهدارنده حالت مو و یا به اصطلاح تافت استفاده می گردد. از آن رو که تمام محصولاتی که با مو و پوست سر در تماس است، باید با دقت انتخاب گردد تا کمترین آسیبی به مو وارد نیاورد، ما به شما در “نی نی بازار” اسپری نگهدارنده حالت مو بیول را معرفی می نماییم. این محصول در حجم 500میلی لیتر بسیار به صرفه بوده و با توجه به انقضای طولانی مدت می تواند مدت زیادی با بهترین کیفیت ممکن موجب ثبات و درخشندگی موهای شما گردد.

 

اسپری نگهدارنده حالت مو بیول دارای ویتامین B5 جهت ایجاد انعطاف،استحکام و و ظاهری حجیم و ابریشمین بر روی موها بوده و با حفظ مدل مو با حداکثر استحکام و استقامت در تمام مهمانی ها می تواند شما را بابت داشتن موهایی خوش حالت مطمئن نگه دارد.

 

از نکات بسیار خوب اسپری نگهدارنده حالت مو بیول که در کمتر برندی می توان به آن دست یافت، خشک شدن سریع پس از استفاده می باشد. اسپری نگهدارنده حالت مو بیول در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده تا در صورت تعریق در هوای گرم و یا فعالیت و یا بارش باران نیز در حفظ و حراست از مدل موی شما کوشاترین محصول نام گیرد.

 

اسپری نگهدارنده حالت مو بیول درخششی زیاد را برای موهای شما مهیا نموده و به مدت یک روز کامل این ثبات به طول می انجامد.میزان درجه بندی قدرت نگه دارندگی این محصول نیز 5 یعنی حداکثر می باشد.

 

در طریقه صحیح مصرف اسپری نگهدارنده حالت مو بیول آمده است که از فاصله 30سانتی متری بر روی موها اسپری گردد.برای افزایش بیشتر حجم موها،سر خود را پایین نگه داشته و از عقب به سمت جلو اسپری نمایید.برای به نهایت رسیدن قدرت نگه دارندگی اسپری نگهدارنده حالت مو بیول را بر روی موهای خشک اسپری گردد و بالعکس در صورت تمایل به کاهش میزان نگه دارندگی آن را بر روی موهای نم دار استفاده کنید.